Thursday 28 June 2007

hawargay delan

غه مزده ی تۆ م

غه مز ده ی تۆ م نیشانه ی تیری مۆژگانم مه که

عاشڤی رۆتم عزیزم تیر ه بارانم مه که

به س دلم بشکینه به م ێه برۆیه بۆ ماچی ده مت

بمده به تیغ ۆ له سه ر هیچی له گریانم مه که

چیم له ێه برۆت ده ۆا ! من پا به ندی زۆلفم لیم گه ری

کا فری عشڤم ، به ڤیبله خۆت مۆ سۆ لمانم مه که

عاشڤی خه ند یکی تۆم با به س به ێاهۆ نا له بم

بۆ لبۆلم په رۆانه نیم ۆ حه ز له سۆتانم مه که

دل به من ناکا له به ر ێاۆری ده رۆنم دیته جۆش

تۆ که سۆتانت نه دیۆه مه نعی گر یانم مه کهبۆ خۆشاۆێستاکم

28 June 2007 16:59


1 comment:

nasim said...

حڤ نه بۆ

به بی باکی ده میکی هات ۆ داغی کردم ۆ رۆێ

ده بی حالی چبی بۆلبۆل ، به هار زۆر پی نه چۆ رۆی!

نیگار هات دایه خه نده، که ۆته دۆ نیا ئاهۆ ناله ی من

به هار هات غۆنچه پشکۆت ـ ده نگی بۆلبۆل سۆ به سۆ رۆی

فیراق ئکم له پاش تۆ ، هیچ حیاتم پی نا منه ، گیانی من

حیاتی من که تۆی ، معلۆمه نا مینم، که تۆ رۆیت

له سر نا باۆری خۆت که هیچی حڤ نه بۆ زیز بی

عزیزم بی ۆفاییت کرد له سه ر هیچ حڤ نه بۆ رۆیت